Geschiedenis

Met een kus van BeOne...

Met deze reclameslogan openen wij 1977 in Leeuwarden de eerste dameskledingwinkel van BeOne. Onze formule blijkt succesvol in de jaren die volgen; BeOne telt inmiddels zestien filialen. In de begin jaren is de collectie gericht op vrouwen rond de 30 jaar. Zij voelen zich al snel zó thuis bij BeOne, dat zij blijven komen. Tot op de dag van vandaag. Daarnaast ontdekken steeds meer vrouwen de mix & match formule van BeOne.

Een eigen stijl

Sinds het prille begin bestaat onze collectie uit sportieve, elegante, kwalitatief hoogwaardige kleding met een vriendelijk prijskaartje. Nieuwe trends worden door de trouwe klanten met enthousiasme ontvangen. Daarbinnen zoeken zij hun eigen stijl.

Het eigen merk BeOne

Om onze klanten nog meer keuze te kunnen geven, introduceren wij in 2001 het merk BeOne. Daarmee maken wij elk seizoen weer die typsiche BeOne-collectie. Een collectie met een perfecte pasvorm, die aansluit bij de merken en uitnodigt unieke combinaties te maken.

Filosofie

Passie, kwaliteit en een eigen stijl

Iedere vrouw is anders. Haar karakter, stijl en uiterlijk bepalen haar kleding, of het nu voor werk, vrije tijd of een feest is. BeOne biedt daarom niet één merk of stijl, maar een collectie met merken die volledig op elkaar zijn afgestemd. Zo kan iedere vrouw haar eigen, unieke outfit samenstellen uit een verrassende mix van gerenommeerde merken. Naast kleding biedt BeOne een breed assortiment aan accessoires aan. BeOne bevindt zich met haar collectie in het midden- tot hoogsegment. De inkopers van BeOne reizen regelmatig af naar steden als Antwerpen, Milaan en Parijs om inspiratie op te doen, met name voor het eigen merk BeOne. Tijdens de ontwikkeling hiervan wordt veel aandacht besteed aan pasvorm, kwaliteit en kleuren. Wat dat typische BeOne karakter precies is? Dat begint bij het zien van de aantrekkelijke etalages, waardoor elke vrouw met gevoel voor klasse en stijl zich direct laat verleiden. Wie een winkel van BeOne binnen stapt, valt op dat de kleding niet per merk wordt gepresenteerd, maar gemixt is tot één collectie. De kracht van BeOne schuilt niet alleen in de stijlvolle collectie, maar vooral in de manier waarop de klanten ontvangen worden. De verkoopmedewerksters zijn gastvrouwen die graag vakkundig en eerlijk advies geven. Een hartelijke ontvangst met een lekker kopje koffie is vanzelfsprekend bij BeOne.