Garantie

Beschadigd ontvangen

Op alle artikelen die u bij ons koopt heeft u wettelijk bepaalde rechten. Heeft u een beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk te melden bij onze klantenservice. We kijken dan samen naar een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar ons retouradres. We vergoeden de gemaakte verzendkosten achteraf. Voor retouren kun u gebruik maken van ons retouradres:

BeOne BV
Dukdalf 17
9206 BE Drachten

Disclaimer

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat BeOne niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom altijd bij het verzendkantoor (Post.NL, DHL of Kiala) om een verzendbewijs en bewaar deze goed. Voor de verzendtarieven van deze aanbieders verwijzen wij u naar de websites.