Shopping bag
Menu sluiten

    Klantenservice

    Onze winkels Klantenservice
    Filters

    Corona 

    Het is even schipperen, zeker als u gewend bent in uw BeOne winkel te komen passen, advies te krijgen, stoffen te voelen enz.
    Gelukkig kan er nog heel veel wél. Wat kan wel en wat loopt even anders?

    • ONLINE BESTELLEN - shop uw aankopen op www.be-one.nl. Zolang de lockdown duurt versturen we uw bestelling gratis binnen Nederland, Duitsland en België

    • UW EERSTE WEBSHOPBESTELLING? - Wij snappen dat dat lastig kan zijn. Dit filmpje, waarin we stap voor stap uitleggen hoe een online bestelling werkt, kan u op weg helpen. Lukt het niet? Belt u dan gerust onze klantenservice. Onze dames kennen de collecties, geven graag advies en helpen u bij het plaatsen van uw bestelling. Bellen is mogelijk van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur op tel. 0512-511242.

    • RETOURNEREN - Retour sturen van (een deel van) uw bestelling is voor uw eigen rekening. Tijdens de lockdown geldt een extra lange retourtermijn van 30 dagen (wettelijk is dat 14 dagen). Kijk HIER voor meer informatie over het retourneren.

      U kunt uw retour ook bij onze winkels afgeven. Belt u hiervoor 's middags met uw BeOne winkel om een retourafspraak te maken. Let wel, we mogen uw retour alleen aannemen. Ruilen is niet mogelijk. Uw retourbetaling verloopt via het hoofdkantoor.

    • SPAARCHEQUE - Mocht u nog een spaarcheque hebben liggen, weet dan dat we de verzilvertermijn van 28 februari gaan verlengen tot en met 31 mei 2021. Zodat u extra tijd heeft om van uw spaartegoed iets moois uit te zoeken. In de webshop of in de winkels. 

    • BEL & BESTEL - Bent u toe aan iets nieuws maar totaal geen fan van online winkelen. Dan hebben we de oplossing voor u met onze Bel&Bestel service waarbij u uw bestelling doorbelt aan uw BeOne winkel en het daar op haalt. Lees er HIER meer over.

    Terug naar boven Divide

    We gebruiken cookies (instellingen) om u de beste ervaring te bieden.