Shopping bag
Menu sluiten

    Klantenservice

    Onze winkels Klantenservice
    Filters

    Kan ik geïnformeerd worden wanneer een artikel in mijn maat binnen is gekomen?

    Wanneer een artikel niet meer beschikbaar is, kan het door naleveringen of retourzendingen na korte tijd alweer beschikbaar zijn.
    Bij het artikeloverzicht kun je op ‘Je maat niet op voorraad klikken’. Vul hier je maat en e-mailadres in. 
    Zodra wij het desbetreffende artikel op voorraad hebben krijg je van ons een seintje. Het artikel is hiermee niet voor je gereserveerd. Mochten er meerdere klanten interesse hebben in dit artikel krijgen zij op hetzelfde moment een e-mail van ons. Het is dus mogelijk dat het artikel ineens weer uitverkocht is. Je kunt dan wederom je gegevens achterlaten. Indien het artikel niet meer wordt aangevuld, worden je gegevens na een bepaalde periode automatisch verwijderd.




    Terug naar boven Divide
    Cookies

    We gebruiken cookies (instellingen) om je de beste ervaring te bieden.