Shopping bag
Menu sluiten

    Klantenservice

    Onze winkels Klantenservice
    Filters
    Spamfilter Instructies

    Zorg dat je BeOne nieuwsbrief altijd aankomt!

    Het kan gebeuren dat onze nieuwsbrief in je spamfilter belandt. Zonde, want zo mis je onze updates over nieuwe collecties, aanbiedingen en inspiratie! Hieronder lees je per e-mailprovider hoe je ons kunt markeren als veilige afzender.

    Hotmail

    Volg deze stappen om ons toe te voegen aan je veilige afzenders:

    • Log in op je Hotmail-account.
    • Ga naar Instellingen > E-mail > Ongewenste e-mail.
    • Klik op Veilige afzenders en domeinen.
    • Voeg ons e-mailadres toe bij Veilige afzender toevoegen.
    • Klik op Opslaan.

    Gmail

    Zo markeer je ons als veilige afzender:

    • Log in op je Gmail-account.
    • Open een e-mail van BeOne.
    • Beweeg je muis over onze naam bovenaan de e-mail.
    • Klik op Contact toevoegen in het pop-upvenster.

    XS4ALL

    Stappen voor XS4ALL-gebruikers:

    • Log in op je XS4ALL-account.
    • Ga naar E-mail > Spamfilter.
    • Klik op Veilige afzenders.
    • Voeg ons e-mailadres toe en klik op Opslaan.

    iCloud

    Voeg ons eenvoudig toe aan je contacten:

    • Log in op je iCloud-account.
    • Open een e-mail van BeOne.
    • Klik op onze naam of e-mailadres.
    • Selecteer Voeg toe aan contacten of Maak nieuw contact.

    Ziggo

    Ziggo-gebruikers kunnen ons op de volgende manier helpen hun spamfilter te trainen:

    • Verplaats onze e-mails vanuit de spammap naar je inbox.
    • Het spamfilter leert hiervan en zal onze e-mails minder snel als spam markeren.
    • Blijf je problemen ervaren? Neem contact op met Ziggo voor hulp.

    Zit jouw email provider hier niet tussen of heb je toch nog vragen? Chantal, Gaby en Geertje van onze afdeling klantenservice helpen je van harte. Zo neem je contact met hen op.

    Terug naar boven Divide