Shopping bag
Menu sluiten

    Klantenservice

    Onze winkels Klantenservice
    Filters

    Veelgestelde vragen

    Bestelling

    • Help! Mijn bestelling is incompleet!
      Heb je meer dan 1 artikel besteld, dan kunnen deze artikelen uit meerdere winkels en in meerdere zendingen worden verstuurd. Is je bestelling incompleet, dan worden de ontbrekende artikelen vaak dezelfde dag of een dag later alsnog bezorgd. Mocht je bestelling daadwerkelijk incompleet blijven, neem dan contact met ons op: bel 0512 511 242 of mail klantenservice@be-one.nl.
    • Bestelling annuleren
      Het is mogelijk dat je niet tevreden bent met je aankoop en je liever de bestelling wil annuleren. Wanneer de bestelling nog niet in behandeling is genomen kunnen wij je bestelling annuleren. Je kunt een e-mail sturen naar: klantenservice@be-one.nl of telefonisch contact opnemen met: 0512-511242 van ma t/m vr 9:00-17:00. Wij zullen onze uiterste best doen om de bestelling alsnog voor jou te annuleren. Het is helaas niet mogelijk na het plaatsen van de bestelling het afleveradres en de verzendopties te wijzigen.



    • Dubbele bestelling geplaatst
      Heb je twee keer een bevestigingsmail ontvangen van je bestelling? Dan is het mogelijk dat de bestelling twee keer is geplaatst. Dit is natuurlijk ontzettend vervelend, maar helaas komt het wel eens voor. Je kunt dan een e-mail sturen naar: klantenservice@be-one.nl of telefonisch contact opnemen 0512-511242 van ma t/m vr van 9:00-17:00.
    • Bestelling wijzigen
      Nadat je je aankoop hebt voltooid, sturen wij een bevestigingsmail met de details van je bestelling.
      Het is niet mogelijk de bestelling aan te passen, het is alleen mogelijk een bestelling te annuleren indien deze nog niet in behandeling is genomen.
    • Winkelmand
      Vanuit de winkelmand kun je de inhoud van je aankoop bekijken, het aantal artikelen van je bestelling aanpassen of verwijderen. Het kan voorkomen dat wanneer je een bestelling hebt geplaatst de artikelen niet uit de winkelmand zijn gegaan. Om te voorkomen dat je twee keer dezelfde bestelling plaatst adviseren wij om te wachten tot je bevestigingsmail hebt ontvangen. Heb je een bestelbevestiging ontvangen maar zitten de artikelen nog in de winkelmand? Dan verzoeken wij je de winkelmand leeg te maken. Wanneer de artikelen in de winkelmand blijven zitten ontvang je iedere keer bij het bezoeken van onze website een e-mail als reminder om de bestelling af te ronden.
    • Informatie per mail
      De belangrijkste e-mails die je tijdens het bestelproces mag verwachten, worden hieronder in het kort beschreven:

      Bevestiging van je bestelling
      Nadat je bij ons een bestelling hebt geplaatst, sturen wij je direct een e-mail waarin wij de ontvangst van je bestelling bevestigen.

      Bevestiging van de verzending
      Je krijgt een e-mail van ons, als wij je pakket hebben overgedragen aan onze bezorgservice. Vanaf dit tijdstip duurt het normaal slechts 1 tot 2 dagen totdat de zending bij je wordt afgeleverd.

      Ophalen van je bestelling bij één van onze BeOne filialen
      Wanneer je pakket in één van onze filialen geleverd wordt, ontvang je een e-mail of onze collega’s nemen telefonisch contact met je op. Vergeet dan ook niet de juiste contactgegevens door te geven tijdens het bestelproces zodat je snel een ophaalbericht ontvangt.

      Bevestiging van de retourzending
      Op het moment dat je retourzending ons logistiek centrum heeft bereikt, sturen wij je een e-mail ter bevestiging. Meer informatie over de retourzendingen vindt je hier.

    Collectie

    • Kan ik geïnformeerd worden wanneer een artikel in mijn maat binnen is gekomen?
      Wanneer een artikel niet meer beschikbaar is, kan het door naleveringen of retourzendingen na korte tijd alweer beschikbaar zijn.
      Bij het artikeloverzicht kun je op ‘Je maat niet op voorraad klikken’. Vul hier je maat en e-mailadres in. Zie onderstaande afbeelding die getoond wordt wanneer je erop klikt.

      Zodra wij het desbetreffende artikel op voorraad hebben krijg je van ons een seintje. Het artikel is hiermee niet voor je gereserveerd. Mochten er meerdere klanten interesse hebben in dit artikel krijgen zij op hetzelfde moment een e-mail van ons. Het is dus mogelijk dat het artikel ineens weer uitverkocht is. Je kunt dan wederom je gegevens achterlaten. Indien het artikel niet meer wordt aangevuld, worden je gegevens na een bepaalde periode automatisch verwijderd.




    • Beschikbaarheid
      Wanneer je een artikel in je winkelmand plaatst, wordt deze niet automatisch gereserveerd. 
      Ook als de beschikbaarheidsaanduiding voortdurend geactualiseerd wordt, kan het gebeuren dat een artikel in de gekozen maat- en kleurencombinatie alsnog als leverbaar aangegeven wordt, hoewel het in de tussentijd uitverkocht is. 
    • Hoe vaak komt er nieuwe collectie online?
      Er komt dagelijks nieuwe collectie online, wanneer je op 'new arrivals' klikt zie je alle nieuwe artikelen in één overzicht.
    • Hoe kan ik de collectie bekijken?
      Als je bovenin de site op ‘collectie’ klikt, zie je alle artikelen uit de huidige collectie. Afhankelijk van het moment in het seizoen kan dat nieuwe collectie of uitverkoop zijn. Als je alleen nieuwe artikelen wilt zien, klik dan op ‘new arrivals’. Dat zijn artikelen die uiterlijk 2 weken geleden aan onze collectie zijn toegevoegd. Wil je juist alleen uitverkoop zien, klik dan op ‘sale’ of ‘outlet’. Onder ‘sale’ vind je artikelen van het huidige seizoen die in de uitverkoop zijn, onder ‘outlet’ vindt je artikelen van voorgaande seizoenen.
    • Is de collectie van de webshop gelijk aan de collectie in de winkels?

      Ja, de collectie van de webshop komt overeen met de collectie in de winkels. Natuurlijk kunnen zich uitzonderingen voordoen, maar in grote lijnen is onze webshop een digitale vertaling van onze 'echte' winkels.


    • Hoe kan ik zien of en waar een artikel op voorraad is?

      Als een artikel niet op voorraad is, wordt het niet op onze webshop getoond. Bij extreme drukte, dus als heel veel klanten tegelijk bestellen, komt het weleens voor dat een uitverkocht artikel toch wordt aangeboden, maar dat komt gelukkig maar zelden voor. Als je wilt weten in welke winkel het betreffende artikel op voorraad is, selecteer dan op de betreffende artikelpagina eerst je maat en klik vervolgens op het tekstje 'bekijk voorraad' dat dan verschijnt. Je kunt dan direct zien in welke winkel het betreffende artikel op voorraad is.




    • Hoe kan ik zien of een artikel groot of klein valt?

      Als een artikel specifiek groot of juist klein valt vermelden wij dat onder het artikeloverzicht bij maatvoering. Overigens net als de reguliere maatvoering gemeten in centimeters. Daarnaast staat op elke artikelpagina het tekstje 'maat info'. Als je daar op klikt, opent zich een handig overzicht met alle informatie die je mogelijk nodig hebt om de juiste maat te kiezen.

    Verzenden

    • Wie verzorgt de verzending van de webshop pakketten?
      Voor de verzending van onze webshop pakketten werken we samen met PostNL.
    • Naar welke landen worden pakketten verzonden?
      We verzenden pakketten naar (op alfabetische volgorde): Albanië, Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Monaco, Montenegro, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Servië, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden en Zwitserland.

      Mocht je land van bestemming er niet bij staan, dan helpen we je graag. Je kunt ons bellen op 0512 511 242 of mailen via klantenservice@be-one.nl.

    • Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
      Verzenden boven €99 binnen Nederland en Duitsland is gratis bij BeOne, ook tijdens de sale. Voor bestellingen beneden €99 geldt een bijdrage in de verzendkosten van €4,95 (voor Nederland en Duitsland). De daadwerkelijke kosten om een pakket binnen Nederland bij je bezorgd te krijgen liggen een stuk hoger, maar we betalen graag mee aan goede aflevering van je bestelling.
    • Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?
      De kosten voor verzending naar het buitenland lopen sterk uiteen. Tijdens het afrekenen van je bestelling worden deze verzendkosten inzichtelijk gemaakt.
    • Wat is de levertijd van een bestelling?

      Op dit moment is het erg druk bij PostNL. De levertijd van je bestelling kan langer zijn dan je van ons gewend bent, ook kan het zijn dat je Track and Trace code niet meteen zichtbaar is op de site van PostNL. Probeer het dan later nog eens.
      De gemiddelde levertijd is 1-3 werkdagen. Wanneer je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een PostNL Track and Trace code.

    • Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
      Ja natuurlijk kan dat.  Als je tijdens het afrekenen aangeeft in welke winkel je je pakket op wilt halen, zorgen wij dat het er zo snel mogelijk komt. We bellen je zodra het pakket voor je klaar ligt. Vergeet niet je telefoonnummer te noteren op het bestelformulier. Op die manier kunnen onze collega's je bellen zodra je bestelling is afgeleverd in het desbetreffende filiaal. Klik hier voor een overzicht van onze winkels.


    • Moet ik tekenen voor ontvangst van mijn bestelling?
      Nee, je hoeft niet voor ontvangst van je bestelling te tekenen.
    • Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
      Wanneer je niet thuis bent om je pakket in ontvangst te nemen, doet PostNL een briefje met instructies bij je in de bus. Normaal gesproken komt die instructie neer op een levermoment de volgende dag, maar dat kan van geval tot geval verschillen.
    • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
      Dat kan. Kies bij stap 1 van het afrekenen voor de optie 'Afhalen bij een PostNL afhaalpunt in Nederland'. Bij stap 2 kies je op basis van je postcode het door jou gewenste PostNL afhaaladres. Deze service is alleen beschikbaar voor klanten die in Nederland wonen met een afhaaladres binnen Nederland.
    • Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
      Je ontvangt een e-mail met Track and Trace code zodra je pakket is aangemeld bij PostNL. Je  kunt op www.postnl.nl je bestelling volgen aan de hand van je Track and Trace code. Let op: Je kunt je pakket pas volgen als het door PostNL voor ontvangst is gescand. Geeft je Track and Trace code een foutmelding, of wordt hij niet herkend, dan is je pakket nog niet in het daadwerkelijke verzendproces opgenomen. Probeer het dan later nog eens.

    Betalen

    • Hoe zit het met de veiligheid van betalen?
      Veilig online betalen, maar eigelijk complete veiligheid van handelen is voor onze webshop van groot belang. Daarom voldoet niet alleen onze betalingsverbinding, maar onze complete webshop aan de meest strenge voorwaarden. Je kunt webshops die daaraan voldoen herkennen aan het gesloten slotje dat voor onze URL in de adresbalk staat.
    • Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?
      In onze webshop kun je betalen met iDeal (ABN AMRO, ASN Bank, Binq, ING Bank, KNAB Bank, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bank), MasterCard, American Express, VISA, AfterPay (bijdrage van 1 euro) en fashioncheque. Betalingen via creditcard worden direct belast. Speciaal voor onze buitenlandse klanten kun je ook betalen met Belfius, Bancontact / Mister Cash en SOFORT Uberweisung (Deutschland).
    • Zijn de prijzen in de webshop gelijk aan de prijzen in de winkels?
      Ja, wij hanteren dezelfde prijzen in de webshop als in de winkel. Het komt weleens voor dat we alleen in de winkels of juist alleen op de webshop een speciale actie hebben, maar dan staat dat altijd duidelijk vermeld. Mocht je afwijkingen tegenkomen, dan horen we dat natuurlijk graag. Je kunt ons bellen op 0512-511242 of mailen via klantenservice@be-one.nl.
    • Zijn de prijzen inclusief btw?
      Ja, alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.

    Retourneren

    • Wat is het retourbeleid met betrekking tot webshop bestellingen?
      Ons retourbeleid wat betreft webshop bestellingen is eenvoudig: niet goed = geld terug. Maar er zijn wat spelregels. Als eerste de termijn; we hanteren 30 dagen retourtermijn, dus neem gerust de tijd om te zien of je gelukkig met je aankoop bent. Dan de staat van het artikel; passen is natuurlijk prima, maar het mag niet gedragen of beschadigd zijn. En daarnaast is het ook belangrijk om originele kaartjes en labels niet van het artikel te verwijderen.

    • Hoe kan ik een webshop bestelling retourneren?
      Je kunt je webshop bestelling, voorzien van een ingevuld retourformulier, naar ons terug sturen of afgeven in onze winkels.

      Indien je je bestelling in meerdere delen, dus meerdere verpakkingen hebt ontvangen, mag je alles in één pakket retourneren.
      Een retourzending is voor rekening en risico van jezelf, dus de klant. Tenzij het natuurlijk een fout van ons betreft, dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening.  Als laatste, met betrekking tot je herroepingsrecht, is het van belang te weten dat we je bijdrage in de verzendkosten ook terugbetalen indien je je complete webshop bestelling terugstuurt. Je geld ontvang je altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen weer op je rekening.

      Een retourzending via een BeOne filiaal werkt als volgt:
      Vul bij je bestelling het meegeleverde retourformulier in en leg deze samen met het/de te retourneren artikel(en) in het pakket. Sluit het pakket, plak de meegeleverde retoursticker op en breng het pakket tijdens onze openingsuren naar een BeOne filiaal. Je ontvangt in de winkel een bewijs van afgifte.
      Als je een webshop bestelling in één van onze winkels terug wilt brengen, houd er dan rekening mee dat de financiële afwikkeling van je retour op het hoofdkantoor plaatsvindt en niet in de winkel. Je bestelling wordt dan kosteloos voor je retour gezonden.


    • Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

      Ja, een retourzending is voor rekening en risico van jou, dus de klant. Tenzij het natuurlijk een fout van ons betreft, dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Met betrekking tot je herroepingsrecht is het van belang te weten dat we, indien van toepassing, je bijdrage in de verzendkosten (de kosten om je bestelling van ons naar jou te verzenden) ook terugbetalen indien je je complete webshop bestelling terugstuurt.


    • Wanneer en hoe krijg ik m’n geld terug?
      Je geld ontvang je altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen weer op je rekening. Let op: bij al onze webshop bestellingen leveren wij een retourformulier mee. Voor een snelle en accurate afhandeling is het belangrijk dat je het retourformulier volledig invult en toevoegt aan je retourpakket. Mocht je het retourformulier kwijt zijn, neem dan contact met ons op: bel 0512-511242 of mail klantenservice@be-one.nl.
    • Met welke verzender kan ik een webshop bestelling terugsturen?
      Je kunt je webshop bestelling met elke gewenste verzender terugsturen. De retourkosten zijn voor jou rekening. Weet dat de retourkosten variëren per aanbieder. DHL en DPD hebben veelal voordeliger tarieven dan PostNL. Zorg  ervoor dat je retour wordt afgeleverd op ons retouradres (BeOne, Dukdalf 17, 9206 BE  Drachten) en niet op een afhaalpunt. 

      Maak HIER een verzendlabel aan van verzender PostNL (online verzendlabel aanmaken is goedkoper dan het laten frankeren op een PostNL punt)

      Maak HIER een verzendlabel aan van verzender DHL

      Maak HIER een verzendlabel aan van verzender DPD

    • Moet ik een webshop bestelling terugsturen in de originele verpakking?
      Nee, dat hoeft niet, maar vaak is het wel makkelijk. Indien je je bestelling in meerdere delen, dus meerdere verpakkingen hebt ontvangen, mag je alles in één pakket retourneren.
    • Klachten, ruilen of retourneren van online bestelde artikelen kunnen niet via onze BeOne winkels worden afgewikkeld.
      Om technische en organisatorische redenen kunnen klachten, ruilen of retourneren van online bestelde artikelen niet via een BeOne winkel worden afgewikkeld. U kunt het pakket verzendklaar afgeven bij één van onze BeOne filialen. Uw bestelling wordt gratis voor u retour gezonden.

    Ruilen

    • Kan ik een webshop bestelling ruilen?
      Nee, webshop bestellingen ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een andere maat van een artikel wilt ontvangen, kun je je aankoop terugsturen en opnieuw een bestelling plaatsen voor de juiste maat. Dat is misschien wat onhandig, maar gelukkig geven we je geld altijd snel weer terug.
    • Kan ik een webshop bestelling ruilen in één van de BeOne winkels?
      Nee, webshop bestellingen ruilen in onze winkels is helaas niet mogelijk. Als je een andere maat van een artikel wilt ontvangen, kun je in onze winkel je  aankoop gratis retour brengen en, mits op voorraad, ter plekke de juiste maat kopen. Dat is misschien wat onhandig, maar gelukkig ontvang je je geld altijd snel weer terug.

    Klachten & Tips

    • Hoe kan ik een klacht indienen?
      Als je een klacht hebt, welke klacht dan ook, dan horen we dat natuurlijk graag. Je kunt ons bellen op 0512 511 242 of mailen via klantenservice@be-one.nl.

    • Hoe kan ik tips doorgeven?
      Heb je tips, ideeën, aanbevelingen of wil je gewoon iets met ons delen? Dan horen we dat natuurlijk graag. Je kunt ons bellen op 0512 511 242 of mailen via klantenservice@be-one.nl.
    Terug naar boven Divide

    We gebruiken cookies (instellingen) om je de beste ervaring te bieden.