Shopping bag
Menu sluiten

Klantenservice

Onze winkels Klantenservice
Uw filters

Veelgestelde vragen

Collectie

  • Hoe vaak komt er nieuwe collectie online?
    Er komt dagelijks nieuwe collectie online, elke dag opnieuw.
  • Hoe kan ik de collectie bekijken?
    Als u bovenin de site op ‘collectie’ klikt, ziet u alle artikelen uit de huidige collectie. Afhankelijk van het moment in het seizoen kan dat nieuwe collectie of uitverkoop zijn. Als u alleen nieuwe artikelen wilt zien, klik dan op ‘new arrivals’. Dat zijn artikelen die uiterlijk 2 weken geleden aan onze collectie zijn toegevoegd. Wilt u juist alleen uitverkoop zien, klik dan op ‘sale’ of ‘outlet’. Onder ‘sale’ vindt u artikelen van het huidige seizoen die in de uitverkoop zijn, onder ‘outlet’ vindt u artikelen van voorgaande seizoenen.
  • Is de collectie van de webshop gelijk aan de collectie in de winkels?
    Ja, de collectie van de webshop is in beginsel gelijk aan de collectie in de winkels. Natuurlijk kunnen zich uitzonderingen voordoen, maar in grote lijnen is onze webshop een digitale vertaling van onze 'echte' winkels.
  • Hoe kan ik zien of en waar een artikel op voorraad is?
    Als een artikel niet op voorraad is, wordt het in beginsel niet op onze webshop getoond. Bij extreme drukte, dus als heel veel klanten tegelijk bestellen, komt het weleens voor dat een uitverkocht artikel toch wordt aangeboden, maar dat komt gelukkig maar zelden voor. Als u wilt weten in welke winkel het betreffende artikel op voorraad is, selecteer dan op de betreffende artikelpagina eerst uw maat en klik vervolgens op het tekstje 'bekijk voorraad' dat dan verschijnt. U kunt dan direct zien in welke winkel het betreffende artikel op voorraad is.
  • Hoe kan ik zien of een artikel groot of klein valt?

    Als een artikel specifiek groot of juist klein valt, zetten we dat er in de omschrijving op de artikelpagina altijd bij. Overigens net als de reguliere maatvoering gemeten in centimeters. Daarnaast staat op elke artikelpagina het tekstje 'maat info'. Als u daar op klikt, opent zich een handig overzicht met alle informatie die u mogelijk nodig heeft om de juiste maat te kiezen.

Verzenden

  • Wie verzorgt de verzending van de webshop pakketten?
    Voor de verzending van onze webshop pakketten werken we samen met Post NL.
  • Naar welke landen worden pakketten verzonden?
    We verzenden pakketten naar (op alfabetische volgorde): Albanie, Andorra, Belgie, Bosnie en Herzegovina, Bulgarije, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italie, Kroatie, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonie, Malta, Monaco, Montenegro, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenie, San Marino, Slovenie, Slowakije, Spanje, Servie, Tsjechie, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden en Zwitserland.

    Mocht uw land van bestemming er niet bij staan, dan helpen we u graag. U kunt ons bellen op 0512 511 242 of mailen via info@be-one.nl.

  • Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
    Uw bijdrage in de verzendkosten binnen Nederland bedraagt €3,95. De daadwerkelijke kosten om een pakket binnen Nederland bij u bezorg te krijgen liggen een stuk hoger, maar we betalen graag mee aan goede bezorging.
  • Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?
    De kosten voor verzending naar het buitenland lopen sterk uiteen. Tijdens het afrekenen van uw bestelling worden deze verzendkosten inzichtelijk gemaakt.
  • Wat is de levertijd van een bestelling?
    De standaard levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen.
  • Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
    Ja natuurlijk kan dat. Als u tijdens het afrekenen aangeeft in welke winkel u uw pakket op wilt halen, zorgen wij dat het er zo snel mogelijk komt. We bellen u zodra het pakket voor u klaar ligt. Klik hier voor een overzicht van onze winkels.
  • Moet ik tekenen voor ontvangst van mijn bestelling?
    Nee, u hoeft niet voor ontvangst van uw bestelling te tekenen.
  • Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
    Als niet thuis bent om uw pakket in ontvangst te nemen, doet Post NL een briefje met instructies bij u in de bus. Normaal gesproken komt die instructie neer op een levermoment de volgende dag, maar dat kan van geval tot geval verschillen.

Betalen

  • Hoe zit het met de veiligheid van betalen?
    Veilig online betalen, maar eigelijk complete veiligheid van handelen is voor onze webshop van groot belang. Daarom voldoet niet alleen onze betalingsverbinding, maar onze complete webshop aan de meest strenge voorwaarden. U kunt webshops die daaraan voldoen herkennen aan het gesloten slotje dat voor onze URL in de adresbalk staat.
  • Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?
    In onze webshop kunt u betalen met iDeal (ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING Bank, KNAB Bank, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bank), MasterCard, American Express, VISA, AfterPay en fashioncheque. Speciaal voor onze buitenlandse klanten kunt u ook betalen met Belfius, Bancontact / Mister Cash en SOFORT Uberweisung (Deutschland).
  • Zijn de prijzen in de webshop gelijk aan de prijzen in de winkels?
    Ja, onze prijzen zijn in beginsel overal gelijk. Het komt weleens voor dat we alleen in de winkels of juist alleen op de webshop een speciale actie hebben, maar dan staat dat altijd duidelijk vermeld. Mocht u afwijkingen tegenkomen, dan horen we dat natuurlijk graag. U kunt ons bellen op 0512 511 242 of mailen via info@be-one.nl.
  • Zijn de prijzen inclusief btw?
    Ja, alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.

Retourneren

  • Hoe kom ik aan een nieuw retourformulier?
    Als u een nieuw retourformulier nodig heeft, kunt u ons bellen op 0512 511 242 of mailen via info@be-one.nl. We sturen sturen u dan direct een nieuw retourformulier toe.
  • Wat is het retourbeleid met betrekking tot webshop bestellingen?
    Ons retourbeleid wat betreft webshop bestellingen is éénvoudig: niet goed, geld terug. Maar er zijn wat spelregels. Als eerste de termijn, we hanteren we de wettelijk bepaalde 14 dagen bedenktijd, dus neem gerust de tijd om te zien of u gelukkig met uw aankoop bent. Dan de staat van het artikel, passen is natuurlijk prima, maar het mag niet gedragen of beschadigd zijn. En daarnaast is het ook belangrijk om originele kaartjes en labels niet van het artikel te verwijderen.
  • Hoe kan ik een webshop bestelling terugsturen?
    U kunt uw webshop bestelling, voorzien van een ingevuld retourformulier, naar ons terug sturen of u kunt langskomen in één van onze 16 winkels. Ook dan graag een ingevuld retourformulier meenemen en de meegestuurde orderbevestiging in plaats van de kassabon. Als u een webshop bestelling in één van onze winkels terug wilt brengen, houd er dan rekening mee dat de financiële afwikkeling van uw retour op het hoofdkantoor plaatsvindt en niet in de winkel. Een retourzending is voor rekening en risico van u, dus de klant. Tenzij het natuurlijk een fout van ons betreft, dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Als laatste, met betrekking tot uw herroepingsrecht is het van belang te weten dat we uw bijdrage in de verzendkosten ook terugbetalen indien u uw complete webshop bestelling terugstuurt. Uw geld ontvangt u altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 dagen weer op uw rekening.

  • Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

    Ja, een retourzending is voor rekening en risico van u, dus de klant. Tenzij het natuurlijk een fout van ons betreft, dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Met betrekking tot uw herroepingsrecht is het van belang te weten dat we uw bijdrage in de verzendkosten ook terugbetalen indien u uw complete webshop bestelling terugstuurt.

  • Wanneer en hoe krijg ik m’n geld terug?
    Uw geld ontvangt u altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 dagen weer op uw rekening. Let op: bij al onze webshop bestellingen leveren wij een retourformulier mee. Voor een snelle en accurate afhandeling is het belangrijk dat u het retourformulier volledig invult en toevoegt aan uw retourpakket. Mocht u het retourformulier kwijt zijn, neem dan contact met ons op, dan sturen we u het nogmaals op.

Ruilen

  • Kan ik een webshop bestelling ruilen?
    Ja natuurlijk kunt u uw aankoop ruilen, geen probleem. U kunt uw aankoop retour sturen en op het bijgevoegde retourformulier aangeven voor welk artikel u uw aankoop wilt ruilen. Of u kunt gewoon langskomen in één van onze 16 winkels (wel graag de meegestuurde orderbevestiging en een ingevuld retourformulier meenemen). Als termijn hanteren we de wettelijk bepaalde 14 dagen bedenktijd, dus neem gerust de tijd. Het artikel mag natuurlijk gepast worden, maar het mag niet gedragen of beschadigd zijn. Ook is het belangrijk om originele kaartjes en labels niet van het artikel te verwijderen. Als u een webshop bestelling in één van onze winkels wilt ruilen, houdt er dan rekening mee dat de financiële afwikkeling van de te ruilen webshop bestelling op het hoofdkantoor plaatsvindt en niet in de winkel. Een retourzending is, ook geval van een ruiling, voor rekening en risico van u, dus de klant. Tenzij het natuurlijk een fout van ons betreft, dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Net als de tweede keer verzendkosten, dus de kosten om het juiste artikel weer bij u te krijgen, die nemen wij dan graag ook voor onze rekening. Uw geld ontvangt u altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 dagen weer op uw rekening.

    Let op: u kunt uw aankoop alleen ruilen voor een andere maat of andere kleur van het betreffende artikel. Als u uw aankoop wilt ruilen voor een ander artikel kunt u het te ruilen artikel retour sturen en opnieuw een bestelling plaatsen.



  • Kan ik een webshop bestelling ruilen in één van de BeOne winkels?
    Ja natuurlijk kan dat, geen probleem. Een overzicht van onze 16 winkels vindt u hier. Wel graag de meegestuurde orderbevestiging en een ingevuld retourformulier meenemen.

Klachten & Tips

  • Hoe kan ik een klacht indienen?
    Als u een klacht heeft, welke klacht dan ook, dan horen we dat natuurlijk graag. U kunt ons bellen op 0512 511 242 of mailen via info@be-one.nl.

  • Hoe kan ik tips doorgeven?
    Heeft u tips, ideeën, aanbevelingen of wilt u gewoon iets met ons delen? Dan horen we dat natuurlijk graag. U kunt ons bellen op 0512 511 242 of mailen via info@be-one.nl.
Terug naar boven Divide