Shopping bag
Menu sluiten

    Klantenservice

    Onze winkels Klantenservice
    Filters

    Hoe verzilver ik mijn spaartegoed?

    In de winkel
    Je kunt je tegoed inwisselen in je BeOne winkel, waar het spaartegoed in je klantgegevens op de kassa zichtbaar is (je hoeft je spaarcheque dus niet per se mee te nemen).

    In de webshop

    Ga naar www.be-one.nl, log in op je account en zie dan bij stap 3 van het afrekenen (let op, dus niet stap 1) je gespaarde bedrag staan. Vink daar het chequebedrag aan en het wordt van je totaalbedrag afgetrokken.


    Goed om te weten: Je spaarcheque is gekoppeld aan je mailadres zoals dat bij ons bekend is. Heb je een nieuw mailadres, dan wordt je spaarcheque niet automatisch herkend. Bel in dat geval onze klantenservice (tel. 0512-511242, maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur), dan lossen we het snel voor je op zodat je alsnog je bestelling kunt afronden.
    Terug naar boven Divide
    Cookies

    We gebruiken cookies (instellingen) om je de beste ervaring te bieden.